hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > چندرسانه ای > ویدئو > دانلود قسمت بیست و نهم سریال دل | دانلود سریال دل قسمت 29

دانلود قسمت بیست و نهم سریال دل | دانلود سریال دل قسمت 29

قسمت 29 سریال دل به کارگردانی منوچهر هادی چهارشنبه 18 تیر  در شبکه نمایش خانگی منتشر می شود و از طریق همین صفحه قابل دانلود است.

خلاصه قسمت 28

آرش در دو راهی رستا و رابی بار دیگر رستا را انتخاب می‌کند. او در مقابل مادرش و رابی می‌ایستد، مراسم عقد را به هم می‌زند و خانه را ترک می‌کند.

آرش به امید رستا خانه را ترک می‌کند. به امید رسیدن به پاسخ سوال‌های بی جوابش و از همه مهم‌تر آن بزرگ‌ترین سوال: چرا رستا رفت؟!

با رسیدن آرش به خانه‌ی رستا، بار دیگر آوا بر سر راه او سبز می‌شود و بر خلاف آن چه انتظار می‌رفت مانع دیدار آرش و رستا می‌شود. آوا موضوع آمدن خواستگار جدید برای رستا را مطرح می‌کند و از آرش می‌خواهد که یک روز به او فرصت بدهد تا شرایط را مهیا کند.

اما آوا قرار است چه شرایطی را مهیا کند. بعد از گذشت بیست و هفت قسمت بالاخره پیش بینی‌ای که بسیاری از بینندگان دل از همان قسمت اول مطرح کرده بودند تحقق پیدا کرد. پشت همه‌ی ماجرا‌ها آوا است که نقشه می‌کشد و برنامه ریزی می‌کند. آوا با عذاب وجدان گناهی ناکرده در کودکی که سبب شده است هر گناه دیگری در مقابل آن گناه بزرگ به چشمش نیاید و برای به دست آوردن آرش از ارتکاب هیچ عملی ابا نداشته باشد.

بالاخره و در قسمت بیست و هشتم نقاب از چهره‌ی آوا کنار می‌رود و معلوم می‌شود که برداشت بیننده در اولین سکانس برخورد آوا و آرش در قسمت اول اشتباه نبوده است. همچنین این موضوع که نکیسا بدون کمک کس دیگری نمی‌توانست این کار‌ها را انجام دهد هم با همکاری آوا با او بر طرف می‌شود.

1- لینک دانلود دل 29 با کیفیت 480

2-لینک دانلود دل 29 با کیفیت 720

3- لینک دانلود دل29 با کیفیت 1080

4- لینک دانلود دل 29 با کیفیت 1080 HQ

5- لینک دانلود دل29 با همه کیفیت ها

 تیزر سریال دل قسمت 29




برای دانلود همه قسمت‌های سریال دل روی تصویر زیر کلیک کنید
دانلود فیلم دل همه قسمت ها

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد